fbpx

მსოფლიოში 5 ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდი – ფორბსის 2016 წლის რეიტინგი

ავტორი ნინო გონგაძე
19 ნახვა

კომპანიები რომლებიც რეკლამაში მილიარდობით თანხას ხარჯავენ. გთავაზობთ 2016 წლის ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდების პირველ ხუთეულს ფორბსის რეიტინგის მიხედვით.

1. Apple – ბრენდის ღირებულება: $154,1 მილიარდი. Apple – ის წლიური სარეკლამო ხარჯი $1,8 მილიარდი დოლარია.

2. Google – ბრენდის ღირებულება $82,5 მილიარდი.წელს კომპანიის სარეკლამო ბიუჯეტია $ 3,2 მილიარდი.

3. Microsoft – ბრენდის ღირებულება: $75,2 მილიარდი. Microsoft – ის 2016 წლის სარეკლამო ბიუჯეტი $1,9 მილიარდია.

4. Coca-Cola – ბრენდის ღირებულება: $58,5 მილიარდი. 2016 წელს Coca-Cola – მ რეკლამისთვის $4 მილიარდი გაიღო.

5. Facebook – ბრენდის ღირებულება: $52,6 მილიარდი. 2016 წელს კომპანიამ რეკლამისთვის $281 მილიონი დახარჯა.

მსოფლიოში 5 ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდი - ფორბსის 2016 წლის რეიტინგიმსოფლიოში 5 ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდი - ფორბსის 2016 წლის რეიტინგიმსოფლიოში 5 ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდი - ფორბსის 2016 წლის რეიტინგიმსოფლიოში 5 ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდი - ფორბსის 2016 წლის რეიტინგიმსოფლიოში 5 ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდი - ფორბსის 2016 წლის რეიტინგი

 

წყარო: ID News.ge

მსგავსი სტატიები

Leave a Comment