1 – არ ღის ბიზნესის დაწყება დიდი კრედიტის აღებით, ბიზნესში დიდი კაპიტალდაბანდებებით, ოფისის დიზაინის სრულყოფითა და ძვირი ფართობის იჯარით აღებით. უმთავრესი, რითიც უნდა დაკავდეთ, მომხმარებლების მოძებნა და მოზიდვაა.
2 – თავს უფლება არ მისცეთ, რომ არ შეისწავლოთ პოტენციური მომხმარებლები. რეკლამა სწორედ მიზნობრივი აუდიტორიისკენ უნდა მიმართოთ – თქვენი საქონლის ან მომსახურების ყველაზე გაყიდვა არავისზე გაყიდვის ტოლფასია.
3 – არ შეიძლება არ გაიაზროთ მომავალი გაყიდვების სისტემა და მარკეტინგული ნაბიჯები. ყველა მომენტი ბიზნესის დაწყებამდე უნდა იყოს გათვლილი – მომხმარებლის მოზიდვიდან დაწყებული, თქვენთან მისი განმეორებით მოსვლით დამთავრებული.
4 – არ შეიძლება არ დაინტერესდეთ თქვენ მიერ შეთავაზებულ საქონელზე და მომსახურებაზე მოთხოვნის მაჩვენებლით.
5 – არ შეიძლება არ გააკეთოთ “საცდელი ვარიანტი” . ეს საშუალებას მოგცემთ, შეამოწმოთ მიმართულების სისწორე და მიიღოთ გამოცდილება.